Monday 9 May 2011

Hari Hari Pun Hari Ibu Kan Mak ? :)

Kepada mak tersayang Dayang Rosni Selamat Hari Ibu. Saya sayang mak sangat sangat sangat! Terima kasih sebab lahirkan saya kat dunia ni, sebab mak la saya masih bernafas sampai sekarang. Terima kasih sebab jaga/besarkan/doakan saya selama ni. Sampai mati pon saya tak kan dapat nak balas semua jasa mak. Terima kasih mak :'(

Happy sangat sebab dapat luangkan mase dengan mak arini. Pagi pagi bangun pergi pasar dengan mak, beli barang dapur semua, then breakfast dengan mak. Balik rumah layan melodi dengan mak. Abes melodi masak same same dengan mak, kami masak rendang special hari ibu. Hee. Da siap masak makan, yum yum memang sedap laa. Lepas tu takde keje layan jela politik dengan mak, kami orang kuat BN taw. Haha. Malam pulak kte orang jalan jalan kat klcc. Balik rumah kte orang makan kek. Memang best la arini sebab dapat luangkan seharian dengan mak tersayang sampai nak bukak blog pon rase malas je sebab tu lambat sikit nak post entry ni. Heee :D



I LOVE YOU MOM  <3




No comments:

Post a Comment